Monday 22 August 2016

Bout of Books 17.0 TBR

Ik doe mee aan de Bout of Books 17.0 Read-a-thon! Joepie!!

Oké, wat hebben we nodig voor een read-a-thon? Thee? Check! Een comfy zitplaats? Daar kan de zetel best voor dienen. Tijd? Geen probleem! Voedsel? Koekjes, pudding, brood, snoep, noem maar op. Ik ben voorzien.
Wat hebben we verder dan nog nodig? Eens even denken…
Boeken? Oei, ja. Dat is misschien wel een probleempje.

Grapje! Natuurlijk heb ik boeken genoeg! Maar ik doe dus wel mee met de read-a-thon deze week. Daar hebben we dus natuurlijk een TBR lijstje voor nodig.

Het eerste boek op dit lijstje is ”Dagboek van een vampier” door Anne Rice. Ik ben al sinds begin deze maand aan dit boek bezig en ik ben er eindelijk bijna door dus dit boek moet uit deze week, liefst vandaag nog.
Vervolgens begin ik aan “Zielen” door Stephenie Meyer. Dit is het Augustusboek voor de Jonge lezers boekclub en moet dus uit tegen het einde van de maand. Interesse voor deze online boekenclub? Je vind ze hier.
Als het me lukt om die klepper voor het eind van de week uit te lezen, begin ik graag aan “Kathy’s book” door Jordan Weisman. Hier weet ik eigenlijk niet veel over, behalve dan dat het dun is en dat het op mijn boekenkast staat. Lezen dus die handel.
Hetzelfde geldt voor “Selected poems” door George Gordon Byron.
Laten we het daar voorlopig maar bij laten. Ik zal al heel erg blij zijn als ik deze vier boeken uit kan hebben aan het eind van de week.

Volgende week laat ik je weten wat ik deze maand las en bij gevolg dus ook hoe ik deze read-a-thon heb beeindigd.

No comments:

Post a Comment