Monday 2 January 2017

Een nieuw begin

2017! Een nieuw jaar en zo ook een nieuw begin. Ik weet dat ik de laatste maanden niet tot weinig gepost heb en daar komt NU verandering in.
Eerst en vooral wil ik beginnen met iedereen die dit leest een gelukkig, gezond en voorspoedig nieuwjaar te wensen en dat er nog vele mogen volgen.

Verder heb ik nog een hoop plannen voor deze blog in het nieuwe jaar. Zo zal er gauw een nieuwe lijst met leesdoelen verschijnen en horen jullie natuurlijk ook hoe ik het er vorig jaar vanaf heb gebracht. (spoiler: niet zo heel erg goed, vind ik zelf.), verder mag je een hoop nieuwe recenties verwachten van nieuwe releases, maar ook van boeken die al even op de markt zijn.

Dus met dit kleine berichtje zet ik alvast het nieuwe jaar in,

Pandorica books

No comments:

Post a Comment